• Vóór 15:30 uur besteld, volgende werkdag in huis!
  • Altijd de scherpste prijs!
  • Klantenservice

VIND HET JUISTE ANTWOORD

Waar is mijn pakketje?
Vul hieronder je ordernummer of e-mailadres in. Dit kan je vinden in je orderbevestiging of verzendbevestiging.

  • Top 5 - Vaak Gestelde Vragen

    • Waar bevindt mijn bestelling zich?

      Uw bestelling kan zich op meerdere locaties bevinden ... In ons magazijn, klaar voor verzending, onderweg of al bij de bezorger die onderweg is naar u. Allereerst raden wij u aan om uw e-mail na te kijken voor een track & trace code. Als dit het geval is, dan is uw bestelling onderweg. Zo niet, dan betekent dit dat uw bestelling nog niet verwerkt is.

      U kunt uw bestelling volgen links bovenin de pagina onder het kopje "Waar is mijn pakketje" door middel van uw bestelnummer en E-mail adres in te vullen. U kunt uw bestelnummer in uw account op onze website vinden of in de verzonden bevestigingsmail.

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestellingsnummer niet.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen zoals, als uw product beschadigd is, hij op onze kosten mag geretourneerd worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een email met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling. Het kan zich voordoen dat uw bestelling al is verzonden wanneer wij uw reactie tegemoet komen. Het spijt ons dat wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen inzien.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken bij ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit genoteerd is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken en er een creditering wordt gegeven.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Bestelling & levering

    • Waar bevindt mijn bestelling zich?

      Uw bestelling kan zich op meerdere locaties bevinden ... In ons magazijn, klaar voor verzending, onderweg of al bij de bezorger die onderweg is naar u. Allereerst raden wij u aan om uw e-mail na te kijken voor een track & trace code. Als dit het geval is, dan is uw bestelling onderweg. Zo niet, dan betekent dit dat uw bestelling nog niet verwerkt is.

      U kunt uw bestelling volgen links bovenin de pagina onder het kopje "Waar is mijn pakketje" door middel van uw bestelnummer en E-mail adres in te vullen. U kunt uw bestelnummer in uw account op onze website vinden of in de verzonden bevestigingsmail.

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestellingsnummer niet.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een email met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling. Het kan zich voordoen dat uw bestelling al is verzonden wanneer wij uw reactie tegemoet komen. Het spijt ons dat wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen inzien.

    • Verzendtijd en opties

      Onze webshop biedt 1 optie aan wat betreft de verzendmethode en tijden:

      Levering 1 werkdag voor de prijs van € 6,95 inclusief BTW.

  • Retourneren & Creditering

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen zoals, als uw product beschadigd is, hij op onze kosten mag geretourneerd worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken bij ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit genoteerd is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken en er een creditering wordt gegeven.

    • Ik heb mijn creditering nog niet ontvangen?

      Crediteringen duren gemiddeld 2-3 werkdagen vanaf de dag dat deze is voortgezet. Het kan voor komen dat de creditering langer duurt wanneer er sprake is van een weekend of bevestigingen na werktijden. Heeft u nog geen creditering na 7 werkdagen ontvangen? Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij met u mee kunnen kijken wat betreft de status van uw creditering.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Betaling & kortingen

    • Betaalmethodes

      De volgende betaalmethodes worden gehanteerd in onze webshop: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bank Transfer en Paypal.

      Houd er rekening mee dat:

      • Bankoverschrijving: het kan tot 3 werkdagen duren voordat deze door ons is ontvangen.
      • Paypal: als u via Paypal wilt betalen, betaalt u €5,- extra
    • De kortingscode werk niet

      Er kunnen verschillende incidenten optreden wat betreft het niet functioneren van de gegeven/vertoonde kortingscode. Zie als volgt:

      - Er is een fout opgetreden tijdens het invoeren van uw kortingscode. Onze kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig en het is van belang dat u hier rekening mee  houdt. Let dus op uw spelling.

      - De kortingscode is verlopen. (Onze acties zijn niet constant)

      - U kunt slechts één keer de persoonlijke kortingscode toepassen op een bestelling.

    • Betaling mislukt

      Als uw bestelling niet succesvol is afgerond of is er aangegeven dat er een fout is opgetreden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij kunnen kijken of uw bestelling al wel is geplaatst.

  • Producten

    • Artikel niet op voorraad?

      Sommige producten gaan erg snel en zijn dus snel uitverkocht. Het kan dus blijken dat producten al uit voorraad zijn. Als u interesse in de wachttijd heeft van een bepaald product dan kunt u ons vrijblijvend een email sturen naar onze klantenservice.

    • Ik heb het verkeerde product ontvangen?

      Als u het incorrecte product heeft ontvangen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Let op: zet uw bestelde voertuig niet in elkaar of verwijder enig verpakkingsmateriaal.

      Noteer het volgende in uw email: Uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

    • Pre-order, hoe werkt dat?

      Het bestelprocess voor een pre-order is hetzelfdde is voor een normaal product. We adviseren klanten om contact met ons op te nemen wat betreft de levertijd en wanneer een product weer op voorraad is. Er wordt getracht om binnen 2-3 werkdagen contact met u op te nemen.

  • Klantenservice

    • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

      Onze klantenservice is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 16:00. Let op:

      • Wij ondernemen geen telefonische acties
      • Er is alleen contact beschikbaar via e-mail: klantenservice@prijstechnisch.com
      • Verwachte tijd voor beantwoording: Gewoonlijk binnen 24 tot 48 uur.
      • Zorg er voor dat u ALTIJD uw bestelnummer en bestel naam doorgeeft.

      Als u ons contacteert voor defecte producten, retourneren, etc. Zorgt u er dan ook voor dat u een foto toevoegt van het incident.